Connect with us

Events

Τέλος μιας εποχής: Το MTV News κλείνει μετά από 36 χρόνια

Δημοσιεύθηκε

στις

Το MTV News θα κλείσει καθώς η Paramount Media Networks μειώνει το εργατικό δυναμικό των ΗΠΑ

Ένα μεγάλο τμήμα της Paramount ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα κλείσει το MTV News και θα μειώσει το εργατικό δυναμικό του στις ΗΠΑ κατά 25%, βάζοντας τέλος στο ειδησεογραφικό τμήμα του εμβληματικού δικτύου μουσικών βίντεο που κάποτε κάλυπτε μια σειρά θεμάτων από την ποπ κουλτούρα μέχρι την πολιτική και έγινε γνωστό στους εφήβους της γενιάς X και της χιλιετίας.

Ο Chris McCarthy, ο οποίος είναι επικεφαλής των Paramount Media Networks, MTV και Showtime, ανέφερε σε υπόμνημα προς το προσωπικό την Τρίτη ότι παρά την “επιτυχία” του γίγαντα των μέσων ενημέρωσης στο streaming, η εταιρεία συνεχίζει να “αισθάνεται πίεση από τους ευρύτερους οικονομικούς αντίθετους ανέμους, όπως πολλοί από τους ομότιμους ανταγωνιστές μας”.

“Ως αποτέλεσμα, πήραμε την πολύ δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση να μειώσουμε την εγχώρια ομάδα μας κατά περίπου 25%”, συνέχισε. “Μέσω της κατάργησης ορισμένων μονάδων και του εξορθολογισμού άλλων, θα μπορέσουμε να μειώσουμε το κόστος και να δημιουργήσουμε μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση της επιχείρησής μας καθώς προχωράμε μπροστά”.

Οι εργαζόμενοι που επηρεάζονται από τις απολύσεις επρόκειτο να ειδοποιηθούν προσωπικά την Τρίτη, δήλωσε ο McCarthy.

Η απόφαση να κλείσει το MTV News, το οποίο είχε ήδη μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, έρχεται λιγότερο από ένα μήνα αφότου το BuzzFeed ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει το βραβευμένο ειδησεογραφικό τμήμα του και το Vice Media ακύρωσε το φημισμένο “Vice News Tonight” στο πλαίσιο μιας ευρείας αναδιάρθρωσης.

Η αλματώδης άνοδος του MTV News ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980, όταν ο συντάκτης του Rolling Stone που έγινε τηλεοπτικός παρουσιαστής Kurt Loder εντάχθηκε στο δίκτυο και ξεκίνησε το πρόγραμμα “The Week in Rock”, καθώς και άλλα ειδικά αφιερώματα. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’90, το MTV News παρείχε επίσης μια εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές καλωδιακές ειδήσεις που απευθυνόταν στους νέους Αμερικανούς.

Οι περικοπές, που περιγράφονται από τον McCarthy ως “στρατηγική αναπροσαρμογή”, αποσκοπούν στον εξορθολογισμό των μονάδων και στη μείωση του συνολικού κόστους, επιτρέποντας στην εταιρεία να είναι πιο αποτελεσματική καθώς προχωράει μπροστά.

Εκτός από το MTV News, ορισμένες μονάδες της εταιρείας καταργούνται εντελώς, οι περισσότερες από τις οποίες είναι επιχειρήσεις, δήλωσε εκπρόσωπος της Paramount.

Σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρείες ειδήσεων, ψυχαγωγίας και τεχνολογίας έχουν αναγκαστεί να μειώσουν το εργατικό δυναμικό τους τους τελευταίους μήνες, καθώς αντιμετωπίζουν την πτώση της διαφημιστικής αγοράς και άλλες προκλήσεις του κλάδου.

Το CNN, η Washington Post, το NPR, η Gannett, η Vox Media, το NBC News και άλλες εταιρείες έχουν επίσης μειώσει το εργατικό τους δυναμικό τους τους τελευταίους μήνες.


Ακολούθησε το Stage News στο Google news και μάθε όλα τα τελευταία νέα.