Οι φετινές υποψηφιότητες των 14ων Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης, όπως πριν λίγο ανακοινώθηκαν.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ 2025 (Αναλυτικά η λίστα)
Τα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθούν στο θέατρο Μετροπόλιταν την Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025 με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Στην φετινή Τελετή Απονομής μαζί με την παρουσία υποψήφιων καλλιτεχνών από παραστάσεις, θα τιμηθούν εξέχουσες προσωπικότητες για το σύνολο της καλλιτεχνικής τους πορείας, ενώ θα συνδράμουν τη βραδιά μουσικοθεατρικά δρώμενα και αφιερώματα. Τα έπαθλα θα αποδώσουν προβεβλημένα πρόσωπα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ θα παραστούν για το πολιτιστικό γεγονός σημαντικοί για την καλλιτεχνική τους πορεία ηθοποιοί και καλλιτέχνες της πόλης.
Μεγάλο μέρος της διοργάνωσης των Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης στηρίζεται σε εθελοντική προσφορά και σε χορηγούς, ενώ από φέτος η διοργάνωση αποκτά θεσμικό χαρακτήρα ως ΑΜΚΕ με την επωνυμία Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης.
Για όλες τις λεπτομέρειες της μεγάλης βραδιάς θα ακολουθήσουν νέες δημοσιεύσεις.
Οι υποψηφιότητες στις 16 κατηγορίες προκύπτουν κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας μιας πολυπρόσωπης (47μελών) Κριτικής Επιτροπής που αποτελείται από ανθρώπους του ευρύτερου πολιτιστικού χώρου, με ιδιαίτερη ενασχόληση στο θεατρικό χώρο, ενώ τα τρία «Βραβεία Κοινού Α’, Β’ και Γ’» κατόπιν τριών ηλεκτρονικών ψηφοφοριών των θεατών. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα προκύψουν και οι νικητές που θα ανακοινωθούν τη βραδιά της Τελετής Απονομής των Βραβείων.
Μετά την πρόσφατη διαδικασία ψηφοφορίας, Κριτικής Επιτροπής και Κοινού, η στιγμή της ανακοίνωσης των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες για τα 14α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης, θεατρικής περιόδου Μαΐου 2024 – Μαΐου 2025, έφτασε!
Οι υποψηφιότητες της Κριτικής Επιτροπής
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 2025
Αφορά την πιο αξιομνημόνευτη παράσταση σε επίπεδο Παραγωγής. Συνολικά την εμπειρία της απόλαυσης, την αίσθηση αξίας και κόστους και τον τρόπο που επικοινωνήθηκε στο κοινό.
- «Η αγάπη άργησε μια μέρα» της Λιλής Ζωγράφου. Σκηνοθεσία: Ένκε Φεζολλάρι. Παραγωγή: Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος & Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης. Πρεμιέρα: 07/12/2024 – Μικρό Θέατρο Μονής Λαζαριστών.
- «Η θάλασσα και ο γέρος» του Έρνεστ Χέμινγουεϊ. Σκηνοθεσία: Μαρλέν Καμίνκσι. Παραγωγή: Θεατρικές Παραγωγές Δημήτρης Φωτόπουλος ΙΚ. Πρεμιέρα: 02/09/2024 – Θέατρο Κήπου.
- «Ορέστεια» του Αισχύλου. Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Τερζόπουλος. Παραγωγή: Εθνικό θέατρο. Πρεμιέρα: 19/07/2024 – θέατρο Δάσος.
- «Πετριχώρα» του Χάρη Θώμου. Σκηνοθεσία: Χάρης Θώμος. Παραγωγή: Εταιρεία Θεάτρου DOT Ensemble. Πρεμιέρα: 23/11/2024 – Θέατρο Ταφ.
- «Φθινοπωρινή ιστορία» του Αλεξέι Αρμπούζωφ. Σκηνοθεσία: Βάνα Πεφάνη. Παραγωγή: Two clever cats. Πρεμιέρα: 24/01/2025 – Μέγαρο Μουσικής.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ 2025
Αξιολογεί την συνολική αρμονική και ερμηνευτική απόδοση ενός έργου επί σκηνής. Αφορά την δημιουργική ιδέα, την αρμονική μεταφορά της και εκτέλεση επί σκηνής, την προετοιμασία των ηθοποιών και εν ολίγης σε όλες τις διαδικασίες παραγωγής και εκτέλεσης του έργου.
- Βάνα Πεφάνη, «Φθινοπωρινή ιστορία».
- Έφη Μπίρμπα, «Καρδιά του Σκύλου».
- Θεόδωρος Τερζόπουλος, «Ορέστεια».
- Μάρλεν Καμίνσκι «Η Θάλασσα & ο γέρος».
- Χάρης Θώμος «Πετριχώρα».
-Σημ: Βάνα Πεφάνη (1 βρ.) «Ο αδελφός μου ο Αμαντέους» Α΄ Βραβείο Κοινού, 2024
-Σημ 2: Χάρης Θώμος: (1 Βρ) Α΄ Βραβείο Κοινού, «100», 2020
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 2025
Αφορά την Ερμηνεία άνδρα ηθοποιού σε ρόλο ικανοποιητικής έκτασης πρωταγωνιστικό.
- Άρης Σερβετάλης, «Καρδιά του σκύλου».
- Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, «Underground».
- Ματθαίος Παπαδόπουλος, «Πελότα».
- Σταύρος Ζαλμάς, «Φθινοπωρινή ιστορία».
- Τάσος Νούσιας, «Η θάλασσα και ο γέρος».
-Σημ.: Σερβετάλης Αρης, ηθοποιός: (1 υποψ) Β’ Ανδρικού, «Αχαρνής» 2015
-Σημ. 2: Νούσιας Τάσος, ηθοποιός: (2 υποψ), (1 υποψ), Α’ Ανδρικός, «Ιστορία χωρίς Όνομα», 2020.
-Σημ. 3: Ματθαίος Παπαδόπουλος, ηθοποιός (2 υποψ) «Δωδεκάτη νύχτα συν κάποιες ακόμη», 2024.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 2025
Αφορά την Ερμηνεία γυναίκας ηθοποιού σε ρόλο ικανοποιητικής έκτασης πρωταγωνιστικό.
- Άννη Τσολακίδου «Η αγάπη άργησε μια μέρα».
- Έβελυν Ασουάντ, «Ορέστεια».
- Έφη Μουρίκη, «Ο θάνατος του εμποράκου».
- Λίλα Βλαχοπούλου, «Η Γίδα».
- Πέμυ Ζούνη, «Φθινοπωρινή Ιστορία».
-Σημ.: Τσολακίδου Άννη, (2 υποψ) «Η δολοφονία του Μαρά», 2022
-Σημ. 2: Ζούνη Πέμη, (2 υποψ) «Ο αδελφός μου ο Αμαντέους», 2024
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Β’ ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 2025
Αφορά την Ερμηνεία άνδρα ηθοποιού σε ρόλο μικρότερης έκτασης υποστηρικτικό (supporting role).
- Αργύρης Πανταζάρας, «Καρδιά του σκύλου».
- Βασίλης Μηλιώνης, «Η θάλασσα και ο γέρος».
- Γρηγόρης Παπαδόπουλος, «Η Γίδα».
- Κώστας Σαντάς, «Πες μου μια λέξη».
- Σπύρος Τσεκούρας, «Λαπωνία».
-Σημ.: Παπαδόπουλος Γρηγόρης , ηθοποιός: (1 βρ) Α΄ Ανδρικού «Άγρια Μοναξιά», 2013 (1 υποψ): Α΄ Ανδρικού «Εχιτ – Παρακαλώ, περιμένετε», 2016. Συνολικά 3 υποψηφιότητες.
-Σημ.2: Σαντάς Κώστας, ηθοποιός: (2 υποψ) Α’ Ανδρικού, «ΝΤΑ», 2018.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ Β’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 2025
Αφορά την Ερμηνεία γυναίκας ηθοποιού σε ρόλο μικρότερης έκτασης υποστηρικτικό (supporting role).
- Δήμητρα Αντωνακούδη, «MANOLIS / καρδιά σε τέσσερις χορδές».
- Έλλη Ιγγλίζ, «Ορέστεια».
- Ηλέκτρα Νικολούζου, «Καρδιά του σκύλου».
- Θεοφανώ Τζαλαβριά, «Δον Κάρλος».
- Λουκία Βσιλείου, «Δον Κάρλος».
Σημ.: Βασιλείου Λουκία (1βρ.) Β’ Γυναικείου «Πράγα», 2023
ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΡΜΗΜΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ 2025
Αφορά την συνολική απόδοση ενός θιάσου επί σκηνής και τον άρτιο τεχνικά και ενεργειακά τρόπο που μετέφερε και υπηρέτησε την συνειδητή ερμηνευτική επιλογή του κειμένου.
- «Η αγάπη άργησε μια μέρα».
- «Καρδιά του Σκύλου».
- «Ορέστεια».
- «Πετριχώρα».
- «Φθινοπωρινή Ιστορία».
ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ – ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Ή ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ 2025
Αφορά την αξιολόγηση του τοποθετημένου επί σκηνής κειμένου είτε αφορά σύγχρονο κείμενο που συγγράφθηκε και αποδόθηκε για πρώτη φορά στην σκηνή είτε την νέα μετάφραση ή καινοτομική διασκευή ενός υπάρχοντος κειμένου. Το περιεχόμενο και η τεχνική αρτιότητα συνυπολογίζονται.
- Βάνα Πεφάνη, «Φθινοπωρινή ιστορία» (διασκευή).
- Ιόλη Ανδρεάδη & Άρης Ασπρούλης, «MANOLIS / καρδιά σε τέσσερις χορδές» (πρωτότυπο).
- Μιχαήλ Άνθης, «Όταν χαμήλωσε ο ουρανός» (πρωτότυπο).
- Ροδή Στεφανίδου, Ένκε Φεζολλάρι, «Η αγάπη άργησε μια μέρα» (διασκευή).
- Χάρης Θώμος, «Πετριχώρα» (πρωτότυπο).
-Σημ.: Μπελιές Ερρίκος, μεταφραστής: (2 υποψ), Κειμένου, «Η Βασίλισσα της Ομορφιάς», 2015.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2025
Αφορά τον ακουστικό παράγοντα του κάθε έργου και συμπεριλαμβάνει τόσο την live μουσική (και τραγούδι) όσο και με τεχνικά μέσα αναπαραγόμενη.
- Άγγελος Τριανταφύλλου, «Underground».
- Βάιος Πράπας, «Πλούτος».
- Μάνος Αντωνιάδης, «Φθινοπωρινή Ιστορία».
- Παναγιώτης Βελιανίτης, «Ορέστεια».
- Σταύρος Σταυρίδης, «Ερωφίλη».
ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΩΤΙΣΜΟΙ 2025
Αφορά το κρίσιμο στοιχείο φωτισμών μιας παράστασης και αξιολογεί τόσο το δημιουργικό σχεδιασμό όσο και την άρτια τεχνική εκτέλεσή μα και αισθητική.
- Αλίκη Δανέζη Knutsen, «Η θάλασσα και ο γέρος».
- Γιώργος Νανούρης, «Συρανό».
- Θεόδωρος Τερζόπουλος, «Ορέστεια».
- Αθηνά Μπανάβα, «Πετριχώρα».
- Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου, «Η αγάπη άργησε μια μέρα».
Σημ.:Νανούρης Γιώργος, σκηνοθέτης, ηθοποιός: (3 υποψ) Σκηνοθεσία, «Κατερίνα», 2017. Φωτισμοί «Αίας», 2020
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΗΝΙΚΑ 2025
Αφορά το σκηνογραφικό μέρος μιας παράστασης (σκηνικά, εναλλαγές, σκηνογραφικές εικόνες, κλπ), ως προς το δημιουργικό της ιδέας, τον τρόπο άρτιας εκτέλεσης και την γενικότερη αισθητική.
- Αγγελίνα Παπαχατζάκη, «Λαπωνία».
- Αγγελίνα Παπαχατζάκη, Μαρλέν Καμίνκσι, «Η Θάλασσα και ο Γέρος».
- Άννα Μαρία Αγγελίδου, «Όταν χαμήλωσε ο ουρανός».
- Δημήτρης Βασιλειάδης, «Δον Κάρλος».
- Θεόδωρος Τερζόπουλος, «Ορέστεια».
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ 2025
Αφορά τα κοστούμια και την γενικότερη ενδυματολογική προσέγγιση της εκάστοτε παράστασης ως προς το δημιουργικό της ιδέας, τον τρόπο άρτιας εκτέλεσης και την γενικότερη αισθητική.
- Αγγελίνα Παπαχατζάκη, «Η Θάλασσα και ο Γέρος».
- Ηλένια Δουλαδίρη, «Underground».
- Θεόδωρος Τερζόπουλος, «Ορέστεια».
- Ιωάννα Τσάμη, «Δόν Κάρλος».
- Νίκος Χαρλαύτης, «Θελεστίνα».
-Σημ.: Δουλαδίρη Ηλένια (2 βρ.), Κοστούμια, «Ερωτευμένος Σαίξπηρ», 2019.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 2025
Αφορά συνολικά την παραγωγή και το ερμηνευτικό μέρος της παιδικής παράστασης . Ιδιαίτερη μνεία δίνεται στην λήψη απόφασης στο νοηματικό περιεχόμενό της, καθότι πρόκειται για παραστάσεις που απευθύνονται σε ανηλίκους, δηλαδή πολίτες του αύριο.
- «Η Πεντάμορφη και το Τέρας». Σκηνοθεσία: Πασχάλης Αραμπατζής.
- «Με αγάπη, Φραντς». Σκηνοθεσία Ανθή Ιωαννίδου.
- «Πολυξένη». Σκηνοθεσία Στέλλα Μιχαηλίδου.
- «Το Καπλάνι της Βιτρίνας». Σκηνοθεσία Δήμητρα Λαρεντζάκη.
- «Το νησί της Μαρίας». Σκηνοθεσία: Ιωάννα Μαρκέλλα Χαλκιά.
-Σημ.: Πασχάλης Αραμπατζής, σκηνοθέτης (1 βρ. ) «Η Παναγία των Παρισίων», 2024 (2 υποψ.)
ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΘΙΑΣΟΥ/ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2025
Αφορά την συνολική απόδοση ενός θιάσου που έχει την κύρια έδρα του στην Θεσσαλονίκη, τόσο σε συνολικό ερμηνευτικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο αισθητικής, αξίας, κόστους, τόλμης και δυσκολίας παραγωγής.
- «Γίνονται έργα», «Λαπωνία».
- DOT Enseble, «Πετριχώρα».
- Θέατρο του Άλλοτε, «Ερωφίλη».
- Καλλιτεχνική Εταιρεία Θεάτρου & Κρίτωνας Ζαχαριάδης, «Πελότα».
- Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Πολιτεία Πολιτισμού, «Η Γίδα».
-Σημ.: «Γίνονται έργα»: (1 βρ.)
-Σημ.: Θέατρο Άλλοτε (7 βρ.)
-Ζαχαριάδης Κρίτωνας, ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας: (5 βρ.)
-Σημ.: Καλλιτεχνική εταιρία θεάτρου (Θέατρο Σοφούλη): (1 βρ.4 υποψ) Καλύτερη παράσταση Χρονιάς 2020, «Το Παλτό» 2020. «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ» Τοπικού θιάσου, Φιναλίστ Βραβείο Κοινού 2021/22
ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 2025 (μικτή κατηγορία ανδρών–γυναικών και ιδιότητας),
Αφορά νέους (όχι απαραιτήτως ηλικιακά) ηθοποιούς ή καλλιτέχνες που με την παρουσία τους προκάλεσαν τρομερή αίσθηση, έκπληξη, αναζήτηση, ενώ αποτελούν ελπίδα για το μέλλον.
- Αλεξάνδρα Παιπάτη ηθοποιός, «Λιμερεντία».
- Ανθή Ιωαννίδου σκηνοθέτις, «Παίξε υπεύθυνα».
- Ευαγγελία Μπότση ηθοποιός, «Πετριχώρα».
- Πέτρος Σατραζάνης μουσικός, ηθοποιός, «1958 Η Πρώτη Παρισινή Περίοδος Μίκης Θεοδωράκης».
- Φαμπρίτσιο Μούτσο ηθοποιός, «Γίδα».
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ 2025
Αφορά ομάδες που έκαναν το ντεμπούτο τους την παρούσα σεζόν ή τις τελευταίες τρείς και παρουσίασαν αξιόλογο αποτέλεσμα (αισθητικό, καλλιτεχνικό, εμπορικό) κατά την τρέχουσα σεζόν.
- «OI ANApOdOI». Σκηνοθεσία: Ελεονώρα Αϊβαζίδου. Θεατρική Ομάδα «ΟΜΝΙΑ εργαστήρι θεάτρου».
- «Λιμερεντία». Σκηνοθεσία: Χριστίνα Κοσκινά. Θεατρική Ομάδα «Lumen».
- «Νo woman’s land». Σκηνοθεσία: Βασιλεία Κλήμη. Θεατρική ομάδα «Άρρητες» .
- «Ρόζα». Σκηνοθεσία: θίασος. Θεατρική Ομάδα «δίpus άpterus».
- «Τα λόγια της πλώρης μου». Σκηνοθεσία: Γιάννης Βαρβαρέσος. Θεατρική ομάδα «ΣΑΜthing & Ταορμίνα».
ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ Α’, Β’ Γ’ 2025:
Όπως θεατρόφιλοι επέλεξαν μετά από δυο ηλεκτρονικές ψηφοφορίες (13.210 ψήφοι).
Οι παρακάτω 10 παραστάσεις θα κριθούν εκ νέου από το κοινό στη 3η και τελευταία ψηφοφορία από Παρασκευή 23 έως Κυριακή 25 Μαΐου, όπου ψηφίζουν τους 3 νικητές των Βραβείων
Τα 3 ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ α΄, β΄ & γ’ διεκδικούν οι εξής παραστάσεις:
- «Senso»: Σκηνοθεσία: Σωτήρης Ρουμελιώτης.
- «Ερωφίλη»: Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου. Θέατρο του Άλλοτε.
- «Ορέστεια»: Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Τερζόπουλος. Εθνικό θέατρο.
- «Όταν χαμήλωσε ο ουρανός»: Σκηνοθεσία: Γιώργος Κιουρτσίδης.
- «Πες μου μια λέξη!»: Σκηνοθεσία: Ευδόκιμος Τσολακίδης.
- «Πετριχώρα»: Σκηνοθεσία: Χάρης Θώμος. DOT Ensemble.
- «Τα Γενέθλια»: Σκηνοθεσία: Θεοδώρα Μωυσιάδου- Άνθιμος Κατιρτζόγλου.
- «Το Μπουφάν της Χάρλεϋ ή Πάλι καλά»: Σκηνοθεσία: Ρίτσα Γεωργιάδου.
- «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής»: Σκηνοθεσία: Νικόλας Παπάζογλου.
- «Φθινοπωρινή ιστορία»: Σκηνοθεσία: Βάνα Πεφάνη.
Οι υποψηφιότητες σε αριθμούς:
8 (ΟΚΤΩ)
- «Η θάλασσα και ο γέρος»: Καλύτερη παράσταση 2025, Σκηνοθεσία (Μάρλεν Καμίνσκι), Α’ Ανδρικού ρόλου (Τάσος Νούσιας), Β΄ Ανδρικού (Βασίλης Μηλιώνης), Φώτα (Αλίκη Δανέζη Knutsen), Σκηνικά (Αγγελίνα Παπαχατζάκη, Μαρλέν Καμίνκσι), Κοστούμια (Αγγελίνα Παπαχατζάκη).
- «Ορέστεια»: Καλύτερη παράσταση 2025, Σκηνοθεσία (Θεόδωρος Τερζόπουλος), Ερμηνευτικού συνόλου, Α΄ Γυναικείου (Έβελυν Ασουάντ), Β΄ Γυναικείου (Έλλη Ιγγλίζ), Μουσική (Παναγιώτης Βελιανίτης), Φώτα (Θεόδωρος Τερζόπουλος), Σκηνικά (Θεόδωρος Τερζόπουλος).
- «Πετριχώρα»: Καλύτερη παράσταση 2025, Σκηνοθεσία (Χάρης Θώμος), Ερμηνευτικού συνόλου, Κειμένου (Χάρης Θώμος), Φώτα (Αθηνά Μπανάβα), Τοπικού θιάσου/παραγωγής, Ανερχόμενου Προσώπου (Ευαγγελία Μπότση), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
- «Φθινοπωρινή ιστορία»: Καλύτερη παράσταση 2025, Σκηνοθεσία (Βάνα Πεφάνη), Ερμηνευτικού συνόλου, Α’ Ανδρικού ρόλου (Σταύρος Ζαλμάς), Α΄ Γυναικείου (Πέμυ Ζούνη), Κειμένου (Ερρίκος Μπελιέ), Μουσική (Μάνος Αντωνιάδης), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
7 (ΕΠΤΑ)
«Η αγάπη άργησε μια μέρα»: Καλύτερη παράσταση 2025, Ερμηνευτικού συνόλου, Α΄ Γυναικείου (Άννη Τσολακίδου), Κειμένου (Ροδή Στεφανίδου, Ένκε Φεζολλάρι), Φώτα (Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου), Κοστούμια (Θεόδωρος Τερζόπουλος), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
5 (ΠΕΝΤΕ)
«Καρδιά του Σκύλου»: Σκηνοθεσία (Έφη Μπίρμπα), Ερμηνευτικού συνόλου, Α’ Ανδρικού ρόλου (Άρης Σερβετάλης), Β΄ Ανδρικού (Αργύρης Πανταζάρας), Β΄ Γυναικείου (Ηλέκτρα Νικολούζου).
4 (ΤΕΣΣΕΡΙΣ)
«Η Γίδα»: Α΄ Γυναικείου (Λίλα Βλαχοπούλου), Β΄ Ανδρικού (Γρηγόρης Παπαδόπουλος), Τοπικού θιάσου/παραγωγής, Ανερχόμενου Προσώπου (Φαμπρίτσιο Μούτσο)
3 (ΤΡΙΑ)
- «Underground»: Α’ Ανδρικού ρόλου (Βασίλης Χαραλαμπόπουλος), Μουσική (Άγγελος Τριανταφύλλου), Κοστούμια (Ηλένια Δουλαδίρη).
- «Δον Κάρλος»: Β΄ Γυναικείου (Λουκία Βσιλείου), Σκηνικά (Δημήτρης Βασιλειάδη)ς, Κοστούμια (Ιωάννα Τσάμη).
- «Ερωφίλη»: Τοπικού θιάσου/παραγωγής, Μουσική (Παναγιώτης Βελιανίτης), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
- «Λαπωνία»: Β΄ Ανδρικού (Σπύρος Τσεκούρας), Τοπικού θιάσου/παραγωγής, Σκηνικά (Αγγελίνα Παπαχατζάκη).
- «Όταν χαμήλωσε ο ουρανός»: Κειμένου (Μιχαήλ Άνθης), Σκηνικά (Άννα Μαρία Αγγελίδου), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
2 (ΔΥΟ)
- MANOLIS / καρδιά σε τέσσερις χορδές»: Β΄ Γυναικείου (Δήμητρα Αντωνακούδη), Κειμένου (Ιόλη Ανδρεάδη & Άρης Ασπρούλης)
- «Λιμερεντία»: Ανερχόμενου Προσώπου (Αλεξάνδρα Παιπάτη), (Πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα).
- «Πελότα»: (Τοπικού θιάσου/παραγωγής), Α’ Ανδρικού ρόλου (Ματθαίος Παπαδόπουλος).
- «Πες μου μια λέξη»: Β΄ Ανδρικού (Κώστας Σαντάς), (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
1 (ΕΝΑ)
- «1958 Η Πρώτη Παρισινή Περίοδος Μίκης Θεοδωράκης»: Ανερχόμενου Προσώπου (Πέτρος Σατραζάνης).
- «OI ANApOdOI»: (Πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα).
- «Senso»: (Φιναλίστ Βραβείο Κοινού).
- «Η Πεντάμορφη και το Τέρας»: (Παιδική παράσταση).
- «Θελεστίνα»: Κοστούμια (Νίκος Χαρλαύτης).
- «Με αγάπη, Φραντς»: (Παιδική παράσταση).
- «Νo woman’s land»: (Πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα).
- «Ο θάνατος του εμποράκου»: Α΄ Γυναικείου (Έφη Μουρίκη),
- «Παίξε υπεύθυνα»: Ανερχόμενου Προσώπου (Ανθή Ιωαννίδου).
- «Πλούτος»: Μουσική (Βάιος Πράπας).
- «Πολυξένη»: (Παιδική παράσταση).
- «Ρόζα»: (Πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα)
- «Συρανό»: Φώτα (Γιώργος Νανούρης).
- «Τα Γενέθλια»: Σκηνοθεσία: Θεοδώρα Μωυσιάδου- Άνθιμος Κατιρτζόγλου.
- «Τα λόγια της πλώρης μου»: (Πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα).
- «Το Καπλάνι της Βιτρίνας»: (Παιδική παράσταση).
- «Το Μπουφάν της Χάρλεϋ ή Πάλι καλά»: Σκηνοθεσία: Ρίτσα Γεωργιάδου.
- «Το νησί της Μαρίας»: (Παιδική παράσταση).
- «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής»: Σκηνοθεσία: Νικόλας Παπάζογλου.