- Πότε κατάλαβες ότι η μουσική δεν θα είναι απλώς ένα χόμπι αλλά τρόπος ζωής;
Όταν περνάς κάποιες στιγμές στην ζωή σου είτε δυσάρεστες είτε ευχάριστες και το μόνο που σε κάνει να νοιώσεις ολοκληρωμένος είναι η μουσική και όταν ο μόνος τρόπος εκφράσεις αυτόν τον συναισθημάτων είναι η δημιουργία τότε πιστεύω ότι κάπως έτσι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι απλά ένα χόμπι. Για τρόπο ζωής δεν ξέρω τι να σας πω είναι πολύ μεγάλη συζήτηση αυτή. Εγώ απλά ζω με την μουσική και την δημιουργία κάθε στιγμή κάθε λεπτό της ημέρας. Εκφράζομαι μέσα από αυτά και απλά με βοηθάνε να συνεχίσω στον κόσμο αυτό.
- Ποιες ήταν οι βασικές επιρροές που διαμόρφωσαν τον ήχο σου;
Πιστεύω η δημοτική μας μουσική και το ρεμπέτικό έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να διαμορφωθεί ο ήχος μου.
- Πόσο προσωπικά είναι τα τραγούδια που γράφεις;
Δεν μπορώ να πω ότι είναι ‘όλα προσωπικά τα τραγούδια μου αλλά αρκετά από αυτά είναι είτε με ιδιωματισμούς που χρησιμοποιώ στον στίχο είτε από καταστάσεις που έχω ζήσει.
- To νέο σου τραγούδι έχει τίτλο «Χαρμολύπη». Πώς προέκυψε το τραγούδι αυτό;
Προέκυψε μετά από μία πολύ δύσκολή κατάσταση που ήρθα αντιμέτωπος και θυμάμαι ότι από όλο αυτό είχα γράψει αρκετά ποιήματα ένα από αυτά είναι και η Χαρμολύπη.
- Ο τίτλος «Χαρμολύπη» κρύβει μια πολύ ιδιαίτερη ελληνική έννοια. Τι σημαίνει για σένα προσωπικά;
Για εμένα Χαρμολύπη είναι η μετάνοια και η πιο ειλικρινής συγγνώμη.
- Πώς προέκυψε η συνεργασία με τη Βούλα Στρατάκη;
Την Βούλα Στρατάκη την θαυμάζω και την παρακολουθώ πάρα πολύ καιρό και θυμάμαι ότι την πρωτοάκουσα στο τραγούδι Δίκοπο Μαχαίρι και κυριολεκτικά η φωνή της με μάγεψε. Είχα πει τότε ότι θα ήθελα πάρα πολύ να πει ένα τραγούδι μου. Όταν άρχισα να δουλεύω την Χαρμολύπη η μόνη φωνή που ήρθε αυθόρμητα στα αυτιά μου ήταν της Βούλας. Προσωπικά δεν την ήξερα οπότε της έστειλα της έστειλα και το τραγούδι και όταν το άκουσε δέχθηκε αμέσως και την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
- Τι έφερε η Βούλα Στρατάκη στο κομμάτι ερμηνευτικά και καλλιτεχνικά;
Σας έχει τύχη ποτέ να ακούτε μία φωνή και να νοιώθετε ένα αεράκι, μια δροσιά στην ψυχή σας; Κάτι τέτοιο έφερε η Βούλα στην Χαρμολύπη και με την ερμηνεία της το κομμάτι έγινε σχεδόν αερικό.
- Υπήρξε κάποια ιδιαίτερη στιγμή κατά τη δημιουργία ή την ηχογράφηση του τραγουδιού;
Η Βούλα κατά την γνώμη μού είναι μία από τις ωραιότερες φωνές στην χώρα μας και στην ερμηνεία είναι πάντα μοναδική αυθεντική, είναι δηλαδή αυτό που λέμε ερμηνεύτρια με όλη την σημασία της λέξης. Όταν λοιπών ηχογράφησε το τραγούδι μου το έστειλε για να το ακούσω, εννοείται ότι ήμουν τρις ευτυχισμένος με αυτό που άκουσα αλλά μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση που με ρωτούσε αν θέλω να το ξανά πει ενώ το είπε τέλεια. Είναι μια μεγάλη ερμηνεύτρια και απλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την ιδιαίτερη στιγμή.
- Τι θα ήθελες να νιώσει ο ακροατής ακούγοντας τη «Χαρμολύπη»;
Αυτό το αεράκι που σας είπα πριν λίγο.
- Πώς βιώνεις την επαφή με το κοινό στις ζωντανές εμφανίσεις;
Το κοινό σε κάθε εμφάνιση είναι διαφορετικό αλλά σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι γινόμαστε ένα στο τέλος του κάθε live.
- Υπάρχει κάποια συναυλία που θυμάσαι ως καθοριστική;
Είχαμε κάνει πριν μερικά χρόνια με τον Γιώργο Μιχαήλ κάποιες συναυλίες. Μια από αυτές ήταν στον Βόλο. Εκεί κατάλαβα ότι αυτό θα με ακολουθεί για μια ζωή.
- Θεωρείς ότι οι νεότερες ηλικίες συνδέονται με το παραδοσιακό τραγούδι;
Υπάρχουν τα πανηγύρια όπου οι νεότερες ηλικίες διασκεδάζουν με αυτή την μουσική όσο παραδοσιακή μπορεί να είναι, αλλά μέσα από αυτό υπάρχουν και μπάντες που όντως παίζουν παραδοσιακή μουσική οπότε μέσα από τα πανηγύρια η νέα γενιά θα συναντήσει και παραδοσιακές μπάντες και πολύ αξιόλογες μάλιστα άρα ναι συνδέονται με το παραδοσιακό τραγούδι.
- Υπάρχει κάτι που σε φοβίζει ή σε προβληματίζει στον χώρο της μουσικής σήμερα;
Με φοβίζει όλο αυτό που γίνεται με τα viral τραγούδια διότι αυτόματος με το που γίνεται κάποιο viral κλείνουν οι πόρτες για άλλες αξιόλογες δουλείες που πρέπει να ακουστούν. Θα προτιμούσα αυτές οι πόρτες να μην κλείνουν και ας υπάρχει viral τραγούδι.
- Τι σε εμπνέει εκτός μουσικής;
Ο γιός μου είναι όλη μου η ζωή!
- Ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα που σου έχει δώσει μέχρι σήμερα η μουσική διαδρομή σου;
Πότε μην τα παρατάς και κάνε ότι κάνεις μόνο από αγάπη.
- Τι ετοιμάζεις για το επόμενο διάστημα;
Τελειώνω τις ηχογραφήσεις του νέου άλμπουμ και ετοιμάζουμε με την μπάντα μου ένα υπέροχο πρόγραμμα live.
- Υπάρχει νέο υλικό ή live εμφανίσεις που θα δούμε σύντομα;
Όπως όλα δείχνουν το άλμπουμ καθυστέρησε λίγο όποτε θα κυκλοφορήσει Σεπτέμβρη. Δισκογραφικά μόνο τότε, δεν θα κυκλοφορήσω κάτι άλλο μέχρι την κυκλοφορία του. Εμφανίσεις θα προσπαθήσω να κάνω αρκετές μέχρι τον Σεπτέμβρη.
- Τι θα ήθελες να κρατήσει ο κόσμος από τον Γιάννη Αδάμο ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο;
Να σας πω την αλήθεια δεν επιδιώκω κάτι. Αν ο κόσμος θέλει να κρατήσει κάτι ας κρατήσει ο κάθε ένας ότι τον αγγίζει.
Σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια.
Εγω σας ευχαριστώ, καλή συνέχεια.












