Οι METALLICA ανακοίνωσαν κάστινγκ για τους “superfans” του συγκροτήματος που ενδεχομένως να εμφανιστούν σε ένα επερχόμενο ντοκιμαντέρ.

Οι παραγωγοί του ντοκιμαντέρ θέλουν να ξέρουν εάν υπάρχει ενδιαφέρον από τους θαυμαστές του συγκροτήματος για συμμετοχή τους σε ένα ντοκιμαντέρ που θα τους αφορά και θα πραγματεύεται το τι σημαίνει να είσαι το «5ο μέλος» των Metallica. Όλες οι ιστορίες και τα κοινωνικά στρώματα είναι ευπρόσδεκτα και ενθαρρύνονται να επικοινωνήσουν”.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή του ντοκιμαντέρ γίνεται από τους METALLICA και τα Mercury Studios, powered by Universal Music Group.

Η Mercury Studios είναι ένα στούντιο παραγωγής πλήρων υπηρεσιών που παράγει, πωλεί, διανέμει και επενδύει σε σεναριακό, μη σεναριακό και ζωντανό περιεχόμενο. Ανεξάρτητο από άποψη σύνταξης, το Mercury Studios υποστηρίζεται από την Universal Music Group και αντιπροσωπεύει τον κορυφαίο κατάλογο περιεχομένου που σχετίζεται με τη μουσική στον κόσμο.

Οι θαυμαστές του συγκροτήματος μπορούν να εκφράσουν την επιθυμία τους να συμμετάσχουν στο casting για το ντοκιμαντέρ στη διεύθυνση metallicafandoc.castingcrane.com.

Νωρίτερα φέτος, ο ντράμερ των METALLICA Lars Ulrich απέδωσε στη χρήση του “Master Of Puppets” πέρυσι στην επιτυχημένη σειρά του Netflix “Stranger Things” τη δημιουργία μιας εντελώς νέας γενιάς οπαδών των METALLICA.

Ως αποτέλεσμα της εμφάνισης του τραγουδιού στη σειρά, το “Master Of Puppets” – το ομώνυμο κομμάτι του άλμπουμ των METALLICA του 1986 – ανέβηκε στην κορυφή του iTunes Rock Chart και μπήκε στο Top 50 του Spotify.

Ο Ulrich δήλωσε στο ιαπωνικό TVK: “Είμαι τόσο χαρούμενος που η σκληρή μουσική και το hard rock έχουν ακόμα θέση. Να βλέπω τόσους πολλούς νέους ανθρώπους να συνδέονται ξανά με τη μουσική. . . Το βλέπω στα παιδιά μου, το βλέπω, τους τελευταίους εννέα μήνες, το φαινόμενο του ‘Stranger Things’, με τόσα πολλά νέα παιδιά να ανακαλύπτουν το ‘Master Of Puppets’ και αυτό να είναι μια πύλη για περισσότερη μουσική των METALLICA ή για περισσότερη heavy μουσική ή heavy rock μουσική.”

Ο Lars συνέχισε λέγοντας ότι η δυνατότητα να φτάσει η μουσική των METALLICA σε ένα νέο κοινό μοιάζει ατελείωτη.

“Βλέπω ότι υπάρχει ακόμα τόσο πολύ, σε όλο τον κόσμο, μια ενηλικίωση όταν τα παιδιά είναι 12, 13, 14 ετών, να ασχολούνται με τη μουσική και για εμάς το να είμαστε μέρος αυτής της ανακάλυψης είναι κάτι απίστευτο”, εξήγησε.